Provocarea oricarei afaceri in climatul economic modern, in care consumatorii au initiat si sustin o miscare ireversibila de mutare in lumea digitala, este de a deveni o prezenta puternica in online, vadul comercial suprem al vremurilor noastre.
„Ma promovez, deci exist!” trebuie sa fie noua mantra a oricarei firme care vrea sa insemne ceva in lumea virtuala, un spatiu vast, de necuprins si de nestapanit, unde daca nu te zbati pentru a fi vazut, esti pierdut.
Atragerea clientilor este o lupta de lunga durata pentru orice business, pe de o parte cu concurenta, pe de alta parte cu volatilitatea atentiei audientei, intr-un mediu online hiperactiv.
Inainte de orice, trebuie sa crezi, dar nu e genul de credinta care presupune rugaciuni si un „Amin!” la final, ci simpla solicitare a unei oferte si un „Aha!”, semn ca ti s-a aprins beculetul si te bucuri de rezultate.
Traficul pe internet se aseamana cu traficul dintr-un targ de Craciun, doar ca in online pasul e click-ul si te duce instantaneu oriunde vrei. Iar la viteza cu care circula informatia, uneori te mai si ratacesti si ajungi unde nici nu te gandesti, pentru ca e un trafic cu reguli nu intotdeauna clare si intr-un peisaj in continua schimbare.
Sunt vremurile cum sunt, dar Moşul e Moşul. Face el cumva şi de venit tot vine. O bucurie cat de mica face bine la suflet, iar ce inseamna asta pentru tine si afacerea ta e ca mai ai o ultima sansa anul acesta de a nu-l declara complet ratat.