Chei OK

Clientul.

Chei OK este o afacere cu un istoric care ar putea sa concureze cu cel al marilor companii, desi este un furnizor de servicii de lacatuserie si multiplicare chei, facand si distributie cu piese de profil la nivel national. Povestea a inceput in urma cu peste 40 de ani, iar administrarea afacerii este acum pe mainile celei de a treia generatii, in cadrul aceleiasi familii. Asa cum spun si ei, “Pierzi chei fara grija!”, daca ii cunosti.

Provocarea.

Clientul utiliza un web site uzat moral, cu probleme de utilizare si design depasit, incercand sa converteasca traficul exclusiv organic prin prezentarea datelor de contact. Exista activitate pe social media, dar una orientata catre aspecte tehnice si nu catre o comunicare emotionala a punctelor cheie ale afacerii, in timp ce canalele PPC erau neexploatate. .

11600+
conversii Google Ads / 17 luni

2100+
conversii Facebook Ads / 7 luni

37000 +
vizite pe site / 17 luni

95+/100
scor Google Page Speed Ins.

Pasul 1

Am procedat la crearea unei prezente online profesioniste, prin dezvoltarea unui site de prezentare care sa comunice eficient si placut suita de avantaje oferite de catre client. De asemenea, am gandit site-ul astfel incat sa genereze incredere si un flux orientat catre a transforma traficul in contacte prin telefon, Whatsapp sau e-mail. Nu s-a facut rabat nici de la performante: scoruri mobile 95+ din 100 de puncte, pe Google Page Speed Insights.

Pasul 2

Am optimizat SEO on-page web site-ul, identificand cuvintele cheie utilizate de catre publicul clientului in mediul online si paginandu-le corespunzator prin raportare la oferta acestuia, pentru a pune bazele generarii de trafic organic pe termen mediu si lung. In baza unei strategii semestriale SEO, am redactat si publicat articole atat in cadrul blogului web site-ului, cat si in cadrul publicatiilor formatorilor de opinie.

Pasul 3

In baza unei strategii semestriale, am configurat si exploatat campaniile Google Ads pentru reteaua de cautare si reteaua de display, fara a omite implementarea etichetelor de converii, a extensiilor si audientelor, precum si a listelor de cuvinte cheie negative.

Pasul 4

Pentru a creste relevanta serviciilor la nivel local si pentru a oferi suport campaniilor Google Ads deja exploatate, am optat pentru promovarea prin social media si Facebook Ads, in baza unei strategii semestriale care sa puna accent pe avantajele cheie si oferta de servicii.

„Foarte profi oamenii. Te ajuta cu tot ce tine de marketing de la A la Z.”

Eugen, Chei OK

Foarte multumiti de rezultate

au mai fost si:

Mihai

Managing partner

Programeaza acum