Doner House
Clientul.
Doner House este cel mai cunoscut si apreciat local pentru preparate autentice turcesti din orasul Ploiesti, avand un istoric de peste 13 ani in piata locala. Preparatele lor delicioase sunt 100% proaspete, toate ingredientele fiind asigurate si gatite in regim propriu, zilnic. Calitatea si standardele inalte de igiena sunt cele doua cuvinte cheie ale afacerii.
Provocarea.
Prezenta in mediul online era nesemnificativa. Clientul utiliza un web site de prezentare cu un design uzat moral ce genera probleme de utilizare, incercand sa converteasca telefonic prin intermediul datelor sale de contact prezente in pagini. Canalele de social media nu erau administrate in mod profesionist, materialele creative nu respectau principiile comunicarii emotionale si nu se asigura o promovare constanta a lor prin intermediul Facebook Ads, motiv pentru care acestea nu aduceau trafic direct pe web site si nu generau conversii.
500+
conversii Facebook Ads / 6 luni
14%
rata conversie Facebook Ads / 6 luni
50000 +
interactiuni social media / 6 luni
90++/100
scor Google Page Speed Ins.
Pasul 1
Am dezvoltat un magazin online modern, usor de utilizat pentru a fi orientat catre generarea de vanzari, dar mai ales performant, inregistrand constant scoruri mobile de peste 90 de puncte din 100 pe Google Page Speed Insights.
Pasul 2
Am optimizat SEO on-page magazinul, identificand cuvintele cheie utilizate de catre publicul clientului in mediul online si paginandu-le corespunzator prin raportare la oferta acestuia, pentru a pune bazele generarii de trafic organic pe termen mediu si lung.
Pasul 3
Am procedat la realizarea unei strategii pentru promovarea prin social media si Facebook Ads care sa puna accent pe comunicarea avantajelor cheie ale afacerii, generarea de incredere in piata locala si aducerea de conversii in mediul online. Nu in ultimul rand, am monitorizat si optimizat constant campaniile Facebook Ads, astfel incat rezultatele raportate au urmat un trend lunar ascendent.