Princess Brides
Clientul.
Princess Brides sau afacerea care a crescut precum Praslea. In 3 ani de activitate in domeniul comertului cu rochii de mireasa, in plina pandemie mai exact, clientul a deschis un showroom in Complexul Plaza Residence din Bucuresti, mizand mai mult pe revenirea pietei decat pe un start fulminant. Chiar si asa, luand in calcul serviciilor lor premium ce includ personalizarea, consultanta 1:1 in cadrul unei sedinte de proba dedicate, ajustarea, ba chiar si accesorizarea, lucrurile au evoluat frumos.
Provocarea.
Clientul avea deja un web site de prezentare, dar era uzat moral, designul fiind neprietenos cu utilizatorul. Rulase cateva campanii SEO cu un impact relativ limitat si experimentase pe scurte perioade de timp promovarea PPC prin Google Ads si Facebook Ads. Totusi, clientul nu reusea sa transforme prezenta sa online intr-o sursa constanta si performanta de potentiali clienti pentru showroomul din Bucuresti.
2300+
conversii Google Ads / 8 luni
5200+
conversii Facebook Ads / 8 luni
52300 +
vizite pe site / 8 luni
95++/100
scor Google Page Speed Ins.
Pasul 1
Am procedat la crearea unei prezente online profesioniste, prin dezvoltarea unui site de prezentare care sa comunice eficient si placut suita de avantaje oferite de catre client. De asemenea, am gandit site-ul astfel incat sa genereze incredere si un flux orientat catre a transforma traficul in contacte prin telefon, Whatsapp sau e-mail. Nu s-a facut rabat nici de la performante: scoruri mobile 95+ din 100 de puncte, pe Google Page Speed Insights.
Pasul 2
Am optimizat SEO on-page web site-ul, identificand cuvintele cheie utilizate de catre publicul clientului in mediul online si paginandu-le corespunzator prin raportare la oferta acestuia, pentru a pune bazele generarii de trafic organic pe termen mediu si lung. In baza unei strategii semestriale SEO, am redactat si publicat articole atat in cadrul blogului web site-ului, cat si in cadrul publicatiilor formatorilor de opinie.
Pasul 3
In baza unei strategii semestriale, am configurat si exploatat campaniile Google Ads pentru reteaua de cautare si reteaua de display, fara a omite implementarea etichetelor de converii, a extensiilor si audientelor, precum si a listelor de cuvinte cheie negative.
Pasul 4
Pentru a creste relevanta showroomului la nivelul Bucurestiului si a judetului Ilfov, am optat pentru promovarea prin social media si Facebook Ads, in baza unei strategii semestriale care sa puna accent pe avantajele cheie si pe emotia momentului.